Rozmowę tekstową przez GG.pl możesz prowadzić z kilkoma osobami jednocześnie. Rozmowy konferencyjne dostępne są w GG instalowanym na komputerze, w wersji dostępnej przez WWW oraz na komórce. Możesz je tworzyć i w każdej chwili dodawać do nich kolejne osoby. Możesz na stałe opuścić konferencję lub zamknąć na chwilę jej okno, a jeśli ktoś w niej coś napisze otrzymasz powiadomienie.
Aby utworzyć konferencję w wersji GG instalowanej na komputerze wybierz kilka osób z listy kontaktów trzymając klawisz Ctrl, a następnie klikając prawym przyciskiem myszy, z rozwijanego menu wybierz Rozmowa.
Jeśli chcesz utworzyć konferencję w wersji GG dostępnej przez WWW, kliknij ikonę plusa znajdującą się po prawej stronie pola wyszukiwarki nad listą kontaktów i wybierz opcję Dodaj konferencję. Pojawi się okno, w którym można wybrać osoby, które maja wziąć udział w konferencji.
Aby utworzyć konferencję w wersji GG dostępnej na komórkę, z głównego menu, które się pokaże, wybierz pozycję Kontakty. Następnie na telefonie z systemem iOS należy wybrać chmurki po prawej stronie i kliknąć kartkę z ołówkiem (prawy górny róg). Zostanie wyświetlona lista, z której będzie można wybrać uczestników.
Na telefonie z systemem Android sytuacja wygląda podobnie, najpierw wybieramy z głównego menu Kontakty. Następnie klikamy chmurki w prawym górnym rogu i klikamy na kolejną ikonkę tym razem w prawym dolnym rogu. Podobnie jak w iOS-ie zostanie wyświetlona lista, z której będzie można wybrać uczestników konferencji.